דיסקרטי - הכרויות דיסקטיות בחינם - בלי לפרק מסגרות

שאלות ותשובות

» בעיות טכניות

עם איזה דפדפן הכי מומלץ להשתמש באתר?
האתר בנוי ועובד בצורה המיטבית בדפדפן internet explorer. רבות מהתקלות יכולות לנבוע משימוש בדפדפן אחר. אנו ממליצים להשתמש בדפדפן explorer בעת שימוש באתר.
אני מכניס את השם משתמש ואת הסיסמא שלי וזה רושם לי שאירעה שגיאה בשם משתמש או סיסמא, למה?

כנראה כי יש בידך טעות באיות שם המשתמש או הסיסמא, אל חשש! לא קרה שום דבר. פעל לפי ההוראות ושם המשתמש והסיסמא ישלחו אליך ישירות למייל. כך תוכל לוודא את האיות הנכון. לחץ על "שכחתי סיסמא", ותועבר לדף בו יהיה עלייך להזין את הדוא"ל ושם המשתמש – במידה ושכחת את הסיסמא, או את כתובת הדוא"ל והסיסמא – במידה ושכחת את שם המשתמש. לסיום יש ללחוץ על שלח וישלח אליך דוא"ל עם הפרטים הרצויים.

לא נפתח לי הצ'אט, מה עושים?

בעיית צ'אטים נובעת לרוב מ"חוסם פריטים מוקפצים" שמותקן באחד משני המחשבים המנסים לצ'וטט. חוסמי הפריטים המוקפצים נפוצים ביותר בעולם האינטרנט ומטרתם למנוע ממפרסמים שונים להציק לנו בגלישה היומיומית! עם זאת, אתרנו ואתרים רבים אחרים משתמשים בפונקציה זו על מנת לתקשר בין החברים, ולכן יש להסיר את החוסם. יש עשרות אם לא מאות סוגים של חוסמים, אך הפופולרי ביותר הוא זה של הדפדפן internet explorer. לעיתים החוסמים באים במסווה של toolbar - סרגל כלים, המאפשר פונקציות חיפוש שונות ועל הדרך חוסם את הפריטים המוקפצים.
פתרונות אפשריים:
א. כאשר מדובר בדפדפן internet explorer יש לגשת ל"כלים" >> "חוסם הפריטים המוקפצים" >> "בטל את חוסם הפריטים המוקפצים". (אם רק האפשרות "הפעל.." קיימת, משמע החוסם איננו פעיל).
ב. לעיתים גם לאחר סדר הפעולות הנ"ל, הצ'אט לא יעבוד ולכן עליכם לפעול כך:
יש להיכנס ל"כלים" >> "אפשרויות אינטרנט".
• "מחיקת קבצי cookie" >> "אישור"
• "מחיקת קבצים" >> מחק את כל התוכן הלא מכוון ( סמנו V )" >> "אישור".
• נקה היסטוריה.
• "מתקדם" >> "שחזר ברירת מחדל" >> "אישור".
• תוכניות >> איפוס הגדרות אינטרנט (הורידו את ה V) >> אישור.
סדר פעולות זה יפתור תקלות רבות שקשורות במערכת, לא לשכוח לעשות הפעלה מחדש למחשב בסיום הניקיונות!

לא רואה משחק מקדים / צ'אט נפתח רק חצי חלון - בעיות פלאש

פלאש היא תוכנה האחראית על תצוגה של אנימציה באתרי אינטרנט. לעיתים לקוחות לא מצליחים לצפות בגרפיקה באתר.
עליכם להוריד את תוכנת הפלאש. להורדת נגן פלאש - לחץ כאן
התקינו את התוכנה, ובסיום הפעילו את המחשב מחדש.

שלחתי פנייה חדשה לחבר אך אני לא רואה זאת.
ראשית כל, האתר עובד בצורה הטובה ביותר בדפדפן internet explorer. במידה ואתה משתמש בדפדפן אחר, אנו ממליצים לך, בעת הגלישה באתר, להשתמש בדפדפן explorer. בסרגל הכלים העליון של הדפדפן יש ללחוץ על כלים/tools, ולבחור באופציה אפשרויות אינטרנט/internet options. כשאתה בלשונית כללי/general, תחת הכותרת היסטורית גלישה/browsing history לחץ על הגדרות/settings. בחלון שיפתח, ודא כי השורה המסומנת היא השורה שבה כתוב "בכל ביקור בדף האינטרנט/everytime I visit the webgape".
קיבלתי התראה על פנייה חדשה למייל, אך אני לא רואה זאת באתר.

לבעיה זו יכולות להיות 2 סיבות.
1. החבר ששלח לך את ההודעה בחר למחוק את כרטיסו מהאתר ולכן כרטיסו לא מופיע.
2. האתר עובד בצורה הטובה ביותר בדפדפן internet explorer. במידה ואתה משתמש בדפדפן אחר, אנו ממליצים לך, בעת הגלישה באתר, להשתמש בדפדפן explorer.
בסרגל הכלים העליון של הדפדפן יש ללחוץ על כלים/tools, ולבחור באופציה אפשרויות אינטרנט/internet options. כשאתה בלשונית כללי/general, תחת הכותרת היסטורית גלישה/browsing history לחץ על הגדרות/settings. בחלון שיפתח, ודא כי השורה המסומנת היא השורה שבה כתוב "בכל ביקור בדף האינטרנט/everytime I visit the webgape".

אני לוחץ על כרטיס של חבר/לשונית כלשהיא ולא קורה כלום.
ראשית כל, האתר עובד בצורה הטובה ביותר בדפדפן internet explorer. במידה ואתה משתמש בדפדפן אחר, אנו ממליצים לך, בעת הגלישה באתר, להשתמש בדפדפן explorer. בסרגל הכלים העליון של הדפדפן יש ללחוץ על כלים/tools, ולבחור באופציה אפשרויות אינטרנט/internet options. כשאתה בלשונית כללי/general, תחת הכותרת היסטורית גלישה/browsing history לחץ על הגדרות/settings. בחלון שיפתח, ודא כי השורה המסומנת היא השורה שבה כתוב "בכל ביקור בדף האינטרנט/everytime I visit the webgape".
אינני מקבל מיילים על פניות חדשות באתר
בדוק את תיקיית דואר זבל/spam בדואר האלקטרוני שלך. יתכן והמיילים מגיעים לשם. במידה ומצאת את המיילים שם, לחץ על "לא דואר זבל/לא ספאם" ותקבל את המיילים לתיבת הדואר הנכנס.

» התנהלות באתר

» אייקונים/ציורים

מה אומר כל סימן במיני כרטיס של החבר?

תמונה אונליין - אייקון זה מראה שכרגע החבר נמצא באתר (און-ליין) ואם אתה מנוי ניתן להזמין אותו לשיחת צ'אט.
תמונה עין אפורה / תמונה עין צהובה - בעזרת אייקון זה ניתן לראות אם ההודעה ששלחתי נקראה או אם בעל הכרטיס צפה בכרטיסי. כאשר העין אפורה ז"א שאתה צפית בכרטיס אחרון וכאשר היא הופכת לצהובה - הצד השני צפה בכרטיס אחרון.

מה מייצגים שלושת האיקונים בתחתית הדף בצד שמאל ליד כפתור היציאה?

שלושת האייקונים נותנים לך את האופציה של שליטה בשלושה מצבים באתר. כשהאייקונים ירוקים, משמע- הם פעילים, וכשהם אדומים, משמע- הם אינם פעילים.
תמונה טלפון / תמונה טלפון אדום - כאשר הטלפון יהיה צבוע באדום לא יוכלו לשלוח לך צ'אט.
תמונה לב / תמונה לב אדום - כאשר הלב יהיה צבוע באדום לא תוכל לקבל משחק מקדים.
תמונה פרח / תמונה פרח אדום - כאשר הפרח יהיה צבוע באדום לא תופיע כמחובר באתר, למרות שאתה כן.
את הצבעים משנים בלחיצה על האייקון.

מה אומר כל סימן ליד השם והתמונה בכרטיסים?

 

תמונה חסום2  – לחיצה כל כפתור זה תכניס את החברה לרשימה השחורה כך שהיא לא תוכל לפנות אליך.

תמונה שמור2  – לחיצה על כפתור זה תשמור את הכרטיס של החבר ברשימת הקשר שלך, ובכך תוכל לפנות אליו ברגע שתרצה בלי צורך לחפשו מחדש. אינדיקציה על כך שכרטיסו שמור ושעוד לא יצרת איתו קשר תופיע תחת הכיתוב "לא בקשר" שיהיה כתוב על המיני כרטיס של החבר.

תמונה צאט2  - בעזרת אייקון זה ניתן לפתוח שיחה זוגית עם החבר. אופציה זו שמורה רק לבעלי מנוי – כלומר, רק בעלי מנוי יכולים לשלוח בקשה לצ'אט.

תמונה כרגע באתר2  - אייקון זה מראה שכרגע החבר נמצא באתר (און-ליין) ואם אתה מנוי ניתן להזמין אותה לשיחת צ'אט.
 

» דואר אלקטרוני

למה יש צורך בדואר אלקטרוני?

- שם המשתמש וסיסמתך ישלחו לדוא"ל (תמיד שוכחים).
- תוכל לקבל התראות לתיבת הדוא"ל במידה וחבר פנה אלייך או השיב לפנייתך.
- תוכל לשלוח את כתובת הדוא"ל לכל מי שמוצא חן בעיניך בלחיצת כפתור.
- פרט זה יישאר חסוי אלא אם שלחת בעצמך את כתובת הדוא"ל שלך לחבר באתר.

כיצד אני משנה את כתובת המייל?

לחץ על הלשונית "כרטיסי האישי" ובחרת באופציה "חשבון אישי". כעת, תחת הכותרת "פרטי התקשרות" שנה את כתובת המייל שלך, ובסיום לחץ על שמירה.

קיבלתי מכם מייל על חבר שפנה אליי, אבל אינני יכול לראות את ההודעה. למה?

על מנת לראות את תוכן ההודעה, עליך להיכנס לאתר. המייל שקיבלת נועד רק להודיע לך שקיימת לך פנייה חדשה באתר והוא אינו תוסף לפעילות האתר. כל ההתכתבויות מתבצעות באמצעות האתר. היכנס לאתר עם שם המשתמש והסיסמא שלך ותוכל לראות את תוכן ההודעה שנשלחה אליך מהחבר.

קיבלתי התראה למייל על חבר שפנה אליי, אך ההודעה לא מופיעה באתר, למה?

יתכן והחבר שלח לך את ההודעה, אך בחר למחוק את כרטיסו לאחר מכן ולכן הוא לא יופיע יותר באתר.

כיצד אני מפסיק לקבל התראות למייל?

עבור ללשונית "כרטיסי האישי" ובחר באופציה "חשבון אישי". כעת, היכן שכתוב "ברצוני לקבל הודעות לתיבת הדואר האלקטרוני שלי", הסר את ה-V מהשורה " כאשר חבר/ה פונה אלי".

» הודעות

כיצד שולחים פנייה חדשה לחבר?

קיימות מספר דרכים בהן ניתן לשלוח הודעה לחבר באתר:
- לחיצה על "שלח פנייה" מתחת למיני כרטיס של החבר, תפתח את כרטיסו של החבר. יש לכתוב את הטקסט הרצוי במלבן הלבן שבתחתית הכרטיס, היכן שכתוב "הזן הודעתך כאן..." ובסיום יש ללחוץ על "שלח".
- לחיצה על שם החבר שאנו רוצים לשלוח אליו פנייה, תפתח את כרטיסו. יש לכתוב את הטקסט הרצוי במלבן הלבן שבתחתית הכרטיס, היכן שכתוב "הזן הודעתך כאן..." ובסיום יש ללחוץ על "שלח".

קיבלתי הודעה אך כתוב בה 'מסר אישי', מה זה אומר?

במידה וקיבלת "מסר אישי", הכוונה היא שתוכל לקרוא את המסר שנשלח אליך רק לאחר שתרכוש מנוי.

כיצד עונים לפנייה ששלחו לי?

לאחר שקראת את הפנייה שנשלחה אליך, תוכל לענות עליה על ידי כתיבת הודעתך במלבן הלבן, היכן שכתוב "הזן הודעתך כאן..." ולחיצה על "שלח".

כיצד ניתן לצרף תמונה פרטית להודעה?

ניתן לצרף תמונה פרטית להודעה (במידה והעלית תמונה לאתר) בצורה קלה ומהירה על ידי סימון V ליד המילה "תמונה", בשורה שמתחת למלבן כתיבת ההודעה, היכן שכתוב "+ צרף להודעה".

כיצד ניתן לצרף את פרטי ההתקשרות עימי?

לאחר כתיבת ההודעה, תוכל לצרף את פרטי התקשרות עימך (במידה והזנת אותם באתר) בצורה קלה ומהירה על ידי סימון V ליד פרט ההתקשרות אותו תירצה למסור לצד השני. פרטי ההתקשרות שבאפשרותך לצרף להודעה מופיעים בשורה שמתחת למלבן כתיבת ההודעה, היכן שכתוב "+ צרף להודעה".

פתחתי את כל ההודעות החדשות ועדיין מופיע לי שיש לי הודעה חדשה (סימן של מעטפה), למה?

כאשר מופיעה לך הודעה על פנייה חדשה (סימן של מעטפה), יש צורך להיכנס לכרטיסו של הפונה על מנת לקרוא את הפניה. אם אינך מנוי, תראה "מסר אישי" ולא את תוכן ההודעה. כל עוד לא הצלחת לקרוא את המסר, תמשיך להופיע ההודעה על פנייה חדשה עם סימן של מעטפה, על מנת להזכיר לך שישנן הודעות שטרם נקראו.

» חיוך

מה זה 'חיוך'?

חיוך הוא "משפט פתיחה" מובנה שבאפשרותך לבחור ולשלוח לחברה. החיוך נמצא תחת הלשונית "שלח חיוך" שמעל חלון השיחה. היתרון הגדול בחיוך הוא שניתן לשלוח אותו גם אם אתה או היא לא מנויים והחיוך יתקבל בהצלחה.

כיצד שולחים חיוך?

היכנס לכרטיס של החברה שאליה אתה מעוניין לשלוח את החיוך. בחר בלשונית "שלח חיוך" שמעל מקום כתיבת ההודעה, ויפתחו לך החיוכים האפשריים לשליחה. בחר אחד ולחץ על "שלח". ניתן לשלוח על 5 חיוכים ביום.

» חילופי זוגות

מהו מדור חילופי זוגות?

מדור חילופי זוגות מאפשר לכם לפגוש זוגות שמחפשים בפתיחות ובכנות קצת גיוון וריגוש בחייהם. אם ברצונכם להצטרף להתנסות מטריפה של חילופי זוגות או לפתוח מעגל מענג משלכם, זה בדיוק המקום בשבילכם. במדור זה תוכלו להעלות מודעה משלכם או לחילופין לקרוא וליצור קשר עם זוגות אחרים. פרסום המודעה הוא חינמי, אך לקריאת פרטי ההתקשרות של זוגות אחרים עליכם להיות בעלי מנוי.

כיצד מעלים מודעה על חילופי זוגות?

עברו ללשונית "חילופי זוגות" ולאחר מכן לחצו על תמונה חילופי זוגות. תועברו לדף בו יהיה עליכם למלא מעט פרטים ואימייל ליצירת קשר, ולבסוף לחצו על שמור. שימו לב, המודעות יתפרסמו תוך יום עסקים אחד.

אני לוחץ על 'צפו בפרטי ההתקשרות' אך נפתח לי דף רכישת מנוי, מדוע?

צפייה בפרטי ההתקשרות של חילופי זוגות היא לבעלי מנוי בלבד.

כיצד אני עורך מודעה שהעליתי למדור 'חילופי זוגות'?

עבור ללשונית "חילופי זוגות" ולחץ על תמונה חילופי זוגות1. כעת תוכל לראות את כל המודעות שפרסמת. לחץ על "קראו עוד" במודעה שברצונך לערוך. תועבר לדף עריכה בו תוכל לערוך את המודעה מחדש. לסיום לחץ על "שמור". שים לב, הטקסטים החדשים יפורסמו תוך יום עסקים אחד.

כיצד אני מסיר מודעה שהעליתי ממדור 'חילופי זוגות'?

עבור ללשונית "חילופי זוגות" ולחץ על תמונה חילופי זוגות1. כעת תוכל לראות את כל המודעות שפרסמת. לחץ על "קראו עוד" במודעה שברצונך להסיר. תועבר לדף עריכה בו עליך להסיר את ה-V מהשורה "מודעה פעילה" שבתחתית המסך. לסיום, יש ללחוץ על שמור והמודעה תימחק.

» חיפושים

מהם החיפושים הניתנים באתר לחברים?
קיימים 6 סוגי חיפושים:

חיפוש מהיר: חיפוש מהיר של חברים באתר לפי הגדרות אישיות כגון מין, גיל ואיזור.
 
 
חיפוש אונליין: החיפוש מציג רק אנשים שמחוברים ברגע זה לאתר. תוכל לסנן את תוצאות החיפוש לפי טווח גילאים, מיקום ומין.
 
 
הצטרפו לאחרונה: החיפוש מציג רק את האנשים שהצטרפו בימים האחרונים לאתר. תוכל לסנן את תוצאות החיפוש לפי גיל, איזור ומין.
 
 
חיפוש ממוקד, שירות כפפה ליד: החיפוש יציג חברים לפי העדפות אישיות ופרטניות שלך. בלחיצה על חיפוש זה בפעם הראשונה, תועבר לדף עם כל החברים באתר כיוון שהגדרות החיפוש עדיין לא עודכנו. בחלק העליון של הדף יופיע לכם הכיתוב תמונה חיפוש ממוקד. לחיצה על כיתוב זה תפתח את כל הפרמטרים של החיפוש. מלא את הפרמטרים החשובים לך ולחץ על "חפש" והתוצאות הטובות ביותר עבורך יופיעו. שים לב, בפעם הבאה שתרצה לבצע את החיפוש הזה אין צורך לבצע את כל התהליך מחדש, תוכל לעשות זאת בעזרת לחיצה על הלשונית "חיפוש ממוקד". שם יופיעו כל החברים העונים על ההגדרות שהגדרת בפעם הראשונה.
 
 
איתור חבר: אם אתה מחפש חבר מסוים באתר, החיפוש הבא יעזור לך לחפש אותו בצורה טובה ונוחה יותר. תוכל לחפש לפי שם/מספר חבר/מזל/איזור מגורים ועוד.
 
 
חילופי זוגות: המדור יעזור לכם לפגוש זוגות שמחפשים קצת גיוון בחייהם.
 
למה החיפוש לא מעלה תוצאות?
במקרה ומופיעה ההערה: "לא נמצאו מועמדים העונים לדרישותיך", יש לעדכן מחדש מאפייני חיפוש.
מה זה 'חיפוש ממוקד'?
חיפוש ממוקד זהו שירות הנותן לך אפשרות למצוא את החברים שעונים על הדרישות שלך, ללא צורך לבצע ולהגדיר את החיפוש כל פעם מחדש. יש להיכנס ללשונית "חיפושים", ולאחר מכן לבחור בחיפוש "חיפוש ממוקד, שירות כפפה ליד". בלחיצה על חיפוש זה בפעם הראשונה, תועבר לדף עם כל החברים באתר כיוון שהגדרות החיפוש עדיין לא עודכנו. בחלק העליון של הדף יופיע לכם הכיתוב תמונה חיפוש ממוקד. לחיצה על כיתוב זה תפתח את כל הפרמטרים של החיפוש. מלא את הפרמטרים החשובים לך ולחץ על "חפש" והתוצאות הטובות ביותר עבורך יופיעו. שים לב, בפעם הבאה שתרצה לבצע את החיפוש הזה אין צורך לבצע את כל התהליך מחדש, תוכל לעשות זאת בעזרת לחיצה על הלשונית "חיפוש ממוקד". שם יופיעו כל החברים העונים על ההגדרות שהגדרת בפעם הראשונה.
האם אני אמצא חברים שכבר מחקתי בחיפושי הבאים?
כן, אך במידה והינך מעוניין לקבל אינדיקציה לגבי משתמש מסוים, תוכל להעבירו לרשימה השחורה, ובחיפוש הבא יצוין לך על כרטיסו - "ברשימה השחורה שלי".
 

» כרטיסי האישי

איך נראה כרטיסי באתר?

על מנת לראות כיצד נראה כרטיסך באתר, עלייך להיכנס ללשונית "כרטיסי האישי" ולבחור ב"פרופיל אישי".
תמונה פרופיל אישי

אילו פרטים ניתן לשנות בכרטיסי?

בכרטיס ניתן לשנות את כל הפרטים, מלבד המין.

כיצד אני עורך את כרטיסי האישי?

על מנת לערוך את כרטיסך האישי עלייך ללחוץ על לשונית "כרטיסי האישי" ולבחור באופציה "פרופיל אישי". כעת יפתח לך כרטיסך האישי עם אופציית עריכה. לחץ על "ערוך" הנמצא בצמוד לשדה אותו תרצה לערוך, ותועבר לדף עריכה. לאחר שביצעת את השינויים הרצויים עלייך ללחוץ על "שמור שינויים".
שים לב: השינויים לא יופיעו באופן מיידי באתר. על מנת לשמור על אתר דיסקרטי נקי ואיכותי, הטקסטים עוברים אישור לפני שהם מפורסמים באתר. הטקסטים יפורסמו באתר, במידה וימצאו מתאימים, תוך יום עסקים אחד.

כיצד אני עורך את התמונות בכרטיסי האישי?

דבר זה תוכל לעשות בצורה פשוטה על ידי לחיצה על הלשונית "כרטיסי האישי" ובחירת האופציה "פרופיל אישי". יפתח לך כרטיסך האישי. כעת לחץ על "עריכת תמונות ווידאו" – כאן תוכל להעלות/למחוק תמונות ולהפוך את תמונותיך לפרטיות/גלויות.

מי רואה את הפרטים שלי?

את תמונתך יכולים לראות כל חברי האתר מהמין השני, למעט אם בחרת באופציה "תמונה פרטית" שאז את התמונה יראה מי שתבחר להעביר לו אותה באופן יזום. לעומת זאת, הטלפון, כתובת הדואר האלקטרוני והמסנג'ר שלך ימסרו אך ורק על פי בקשתך לעשות כן, בהתאם לפרט ההתקשרות שתרצה להעביר בכל פעם.

האם קיימת הגבלה מי יכול לפנות אליי?

התשובה היא לא. כל חבר באתר יוכל לפנות אליך במידה וירצה. עם זאת, במידה ואתה מעוניין לחסום מישהו ספציפי תוכל לעשות זאת על ידי הכנסתו לרשימה השחורה. היכנס לכרטיסו ולחץ על "חסום"  שנמצא בחלקו השמאלי של כרטיסו. לאחר שתכניסו לרשימה השחורה החבר לא יוכל לפנות אלייך יותר.

כיצד אני משנה את שם המשתמש או הסיסמא?

על מנת לשנות את שם המשתמש או הסיסמא, יש ללחוץ על הלשונית "כרטיסי האישי", ולאחר מכן לבחור באופציה "חשבון אישי". תועבר לדף, שבתחתיתו עליך ללחוץ על "לשינוי שם משתמש או סיסמא". תועבר לדף אחר בו תוכל לשנות בקלות את שם המשתמש שלך או את הסיסמא שלך.

כיצד אני משנה את כתובת המייל?

לחץ על הלשונית "כרטיסי האישי" ובחר באופציה "חשבון אישי". כעת, תחת הכותרת "פרטי התקשרות" שנה את כתובת המייל שלך, ובסיום לחץ על שמירה.

כיצד אני עורך את פרטי ההתקשרות עימי?

על מנת להקל עליך, ישנה אופציה להוספה מהירה של פרטי התקשרות נפוצים (טלפון, פייסבוק, אימייל וכו') להודעה. את פרטי ההתקשרות שלך תוכל לערוך בקלות ב-2 דרכים:

- על ידי לחיצה על לשונית "כרטיסי האישי" ובחירת האופציה "חשבון אישי". תחת הכותרת "פרטי התקשרות" הזן את פרטי ההתקשרות הרלוונטיים שלך ולבסוף לחץ על "שמירה".
- ברגע שאתה מעוניין לשלוח הודעה לחברה באתר, ופרטי ההתקשרות שלך לא קיימים, בכל פעם שתלחץ על אחד מפרטי ההתקשרות הוא יפתח לעידכון. מלא את השדה הרצוי ולחץ על "שמור".

כיצד אני מוחק את כרטיסי מהאתר?

על מנת למחוק לצמיתות את כרטיסך מהאתר, יש ללחוץ על הלשונית "כרטיסי האישי", ולאחר מכן לבחור באופציה "חשבון אישי". תועבר לדף, שבתחתיתו עליך ללחוץ על "להסרת כרטיסך". תועבר לדף אחר בו תצטרך להזין את שם המשתמש והסיסמא וללחוץ על "הסר כרטיס". שים לב, לאחר מחיקת הכרטיס כל המידע שבו ימחק.

עם כמה כרטיסים מותר לי להתנהל באתר?

לכל משתמש מותר כרטיס אחד בלבד. במידה ויזוהה כרטיס כפול הכרטיס ימחק מהאתר.

» משחק מקדים

מהו משחק מקדים ולמה הוא משמש?

משחק מקדים הוא תמונה בעלת מסר שנשלחת לחבר באתר. אתה יכול לשלוח איזה משחק מקדים שתרצה וכמה פעמים שתרצה, בין אם אתה מנוי ובין אם לא. בחלק העליון של המשחק המקדים יופיע שמך ובלחיצה עליו יפתח הכרטיס שלך.
משחק מקדים נועד לשני דברים:
1. להודיע על קיומך. בכל משחק מקדים מופיע שמך בחלק העליון, לחיצה על שמך תפתח בעיני המתבונן את כרטיסך.
2. כל משחק מקדים הוא בעל משמעות שונה שאותה ניתן להבדיל לפי הציור ולפי הכיתוב שבמשחק המקדים.
 

כיצד שולחים משחק מקדים?

ניתן לשלוח משחק מקדים ב-2 דרכים:
1. היכנס לכרטיס החברה שאליה אתה מעוניין לשלוח משחק מקדים. עבור ללשונית "משחק מקדים" שמעל חלון השיחה.  תפתח תיבה שבה עליך לבחור את המשחק המקדים שברצונך לשלוח ולאחר מכן יש ללחוץ על: "שלח/י משחק מקדים" והוא ישלח.
2. לחיצה על "משחק מקדים" מתחת למיני כרטיס של החברה, תפתח חלון חדש עם המשחקים המקדימים הקיימים. בחר אחד מהם ולחץ על "שלח/י משחק מקדים".

» סטטוס התקשרות

איך אדע אם הגיבו לפנייתי?

עם קבלת תגובה חדשה, תופיע בעמוד הראשי ההודעה "השיבו X חברים בקשר" בצירוף סמל של מעטפה. התגובה עצמה תופיע ברשימת "נמצאים בקשר" (גם לה תצורף המעטפה, עם הכיתוב "פנייה נשלחה אליי").
תמונה תגובה

מה זה 'כרטיסך הוסר'?

משמעות משפט זה היא שבעלת הכרטיס עליו הוא רשום הסירה אותך מרשימת 'פנו אלי'/'נמצאים בקשר' שלה. את סיבת ההסרה תוכל לראות כשתעמוד עם העכבר על הכיתוב "סיבת ההסרה".

מה המשמעות של 'הכרטיס עודכן בX'?

המשמעות היא ההתכתבות/פעולה האחרונה שבוצעה בכרטיס. שים לב, אין דבר זה מעיד על הפעם האחרונה בה החבר היה באתר, אלא רק על הפעם האחרונה בהם החבר שלח לך הודעה או הסתכל על כרטיסך.

» פנו אלי/נמצאים בקשר

מה זה 'פנו אלי'?

תחת כותרת זו, יופיעו פניות חדשות שקיבלת מאנשים שטרם היית בקשר איתם, פניות שעדיין לא ענית עליהן. ברשימה זו ניתן לשמור עד 20 דפים (180 כרטיסים). הניווט בין הדפים מתבצע בעזרת הלחצנים "הבא" ו-"הקודם", או בעזרת בחירת הדף בשורה "עמוד מס' X מתוך Y".

מה זה 'נמצאים בקשר'?

תחת כותרת זו ישנם 3 קטגוריות:

תמונה נמצאים בקשר 

- נמצאים בקשר: כאן יופיעו כל הכרטיסים שהוספת לנמצאים בקשר, חברים אשר שלחת אליהן פנייה או הגבת לפנייה מהם.
- חברים שצפו בכרטיסך: חברים שפתחו את כרטיסך, בין אם הם שלחו לך הודעה ובין אם לא.
- חברים שניסו לפתוח שיחה זוגית: חברים שפתחו איתך צ'אט, בין אם ענית ובין אם לא.
ברשימה זו ניתן לשמור עד 20 דפים (180 כרטיסים). הניווט בין הדפים מתבצע בעזרת הלחצנים "הבא" ו-"הקודם", או בעזרת בחירת הדף בשורה "עמוד מס' X מתוך Y".

מה ההבדל בין רשימת 'נמצאים בקשר' לרשימת 'פנו אלי'?

ברשימת "פנו אלי" יופיעו פניות חדשות בלבד שקיבלת מחברות באתר אך עדין לא ענית להן, ברשימת "נמצאים בקשר" יופיעו פניות שהשבת להן וכרטיסים אליהם פנית.

איך אדע אם יש לי פניות חדשות?

עם קבלת פניה חדשה, תופיע בעמוד הראשי ההודעה "קיבלת X פניות חדשות" בצירוף סמל של מעטפה. הפניות עצמן יופיעו ברשימת "פנו אלי" (גם להן תצורף המעטפה, עם הכיתוב "פנייה חדשה שקיבלת").
תמונה פנייה חדשה

איך אדע אם הגיבו לפנייתי?

עם קבלת תגובה חדשה, תופיע בעמוד הראשי ההודעה "השיבו X חברים בקשר" בצירוף סמל של מעטפה. התגובה עצמה תופיע ברשימת "חברים בקשר" (גם לה תצורף המעטפה, עם הכיתוב "פנייה נשלחה אליי").
תמונה תגובה

מדוע נמחקים לי חברים מרשימת 'חברים בקשר'?

קיימות 4 סיבות אפשריות:
א. המספר המירבי של דפים שניתן לשמור ברשימת "חברים בקשר" הינו 20. במידה ועברת מספר זה, תמחק המערכת אוטומטית את הדפים הישנים ביותר עד לקבלת 20 דפים.
ב. לא בוצע כל קשר עם החבר במשך יותר מחודשיים.
ג. כרטיסו של החבר נמחק על ידי צוות דיסקרטי מסיבות שונות.
ד. החבר הפסיק את חברותו ב- דיסקרטי ומחק את כרטיסו.

נשלחה אליי פנייה חדשה, עניתי עליה והכרטיס נעלם לי מרשימת 'פנו אלי'. מה הסיבה?

הכרטיס לא נעלם. ברגע שהגבת על פנייה חדשה הכרטיס עובר אוטומטית לרשימת "נמצאים בקשר" ולכן תוכל למצוא את הכרטיס שם.

כמה דפים ניתן לשמור ברשימת 'נמצאים בקשר'?

ברשימת 'נמצאים בקשר' ניתן לשמור עד 20 דפים. אתר דיסקרטי הוא אתר למימוש פנטזיות ולא רשת חברתית, ולכן, להשקפתנו, המקום שניתן נותן מענה מספק לצורך זה.

כיצד ניתן למנוע מחברים מסוימים ליצור איתי קשר?

אם קיים חבר מסוים שאינך רוצה עימו קשר, ניתן להכניסו ל"רשימה השחורה" ובכך להבטיח שחבר זה לא יוכל ליצור איתך קשר יותר. על מנת להכניס חבר/ה ל"רשימה השחורה" יש להיכנס לכרטיס שלו/ה ולבחור ב"חסום" (בחלק העליון השמאלי של המסך).

מדוע אני לא מקבל פניות?

אם אינך מקבל פניות, וודא כי הפרטים שמסרת נכונים. יש להיכנס ללשונית "כרטיסך האישי" ולבחור ב"הפרופיל שלי". מומלץ למלא את כל השדות ולנסות ולהציג את עצמך בצורה אמיתית ומיוחדת, עם קריצה ומעט חוש הומור. ניסיוננו מלמד אותנו שתמונה אחת יכולה לעשות הבדל גדול. בדוק אם קיימת לך תמונה מעודכנת, ואם לא העלה אחת. בנוסף, אנו ממליצים לך לפנות לחברים ביוזמתך, פעולה מבורכת ומקובלת ב- דיסקרטי.

» צ'אט

איך אני מפעיל צ'אט?

ראשית כל, הפעלת צ'אט ניתנת אך ורק על ידי בעלי מנוי.
כשהחבר איתו אתה רוצה לפתוח את הצ'אט מחובר באתר, יופיע בתחתית המיני כרטיס שלו הסימן הבא: "כרגע באתר, פתח צ'אט", לחיצה עליו תפתח חלון חדש עם צ'אט. ברגע שהחבר יאשר את קיום הצ'אט, תוכלו להתחיל לשוחח בצורה נוחה ומהירה יותר. על מנת לראות את החברות שמחוברות לאתר בזמן שהינך גולש בו, תוכל לגשת לחיפושים – ולבחור ב"חיפוש אונליין".

איך אני עונה לצ'אט?

- במידה ומוגדר בדפדפן שלך "חוסם פריטים מוקפצים", בסרגל הכלים שבתחתית המסך יופיע לך הכיתוב "שיחה ממתינה".
תמונה שיחה ממתינה
לחיצה עליו תפתח את חלון הצ'אט. ברגע שתלחץ על אישור תוכל להתחיל לשוחח עם החבר שפנה אליך בצורה נוחה ומהירה יותר.
- במידה ולא מוגדר בדפדפן שלך "חוסם פריטים מוקפצים", יפתח לך חלון שבו יהיה עלייך ללחוץ על אישור.

אני לוחץ על 'פתח צ'אט' אך נפתח לי דף רכישת מנוי, למה?

הפעלת הצ'אט ניתנת אך ורק על ידי בעלי מנוי.

אינני מעוניין שישלחו אליי צ'אט, כיצד אני עושה זאת?

בסרגל הכלים שבתחתית המסך, מופיע הסימון תמונה טלפון, לחיצה עליו תהפוך אותו לתמונה טלפון אדום ותמנע את שליחת הצ'אטים אליך.

כמה צ'אטים ניתן לפתוח במקביל?

ניתן לפתוח עד 5 צ'אטים במקביל. מעבר לכך, תתקבל הודעה שלא ניתן לפתוח יותר מ-5 צ'אטים במקביל.

מדוע לא עונים לי לצ'אט?

לשאלה זו יש מספר תשובות אפשריות:
- החברה איתה אתה מנסה לפתוח צ'אט מקבלת פניות רבות ואינה יכולה לענות על מספר רב של צ'אטים במקביל.
- החברה איתה אתה מנסה לפתוח צ'אט עסוקה כרגע בשיחת צ'אט ואינה מעוניינת בשיחה נוספת.
- לחברה איתה אתה מנסה לפתוח צ'אט מותקן חוסם פריטים מוקפצים ולכן היא אינה שמה לב לשיחה הממתינה ממך.

מה קורה כשהחבר לא עונה לצ'אט?

כשהחבר לא עונה לצ'אט לאחר 5 דקות, תתקבל ההודעה "החבר X אינו פנוי לקבל את שיחתך. נסה/י שנית מאוחר יותר", ותינתן לך אופציה לשלוח לחבר הודעה.

לא נפתח לי הצ'אט, מה עושים?

בעיית צ'אטים נובעת לרוב מ"חוסם פריטים מוקפצים" שמותקן באחד משני המחשבים המנסים לצ'וטט. חוסמי הפריטים המוקפצים נפוצים ביותר בעולם האינטרנט ומטרתם למנוע ממפרסמים שונים להציק לנו בגלישה היומיומית! עם זאת, אתרנו ואתרים רבים אחרים משתמשים בפונקציה זו על מנת לתקשר בין החברים, ולכן יש להסיר את החוסם. יש עשרות אם לא מאות סוגים של חוסמים, אך הפופולרי ביותר הוא זה של הדפדפן internet explorer. לעיתים החוסמים באים במסווה של toolbar - סרגל כלים, המאפשר פונקציות חיפוש שונות ועל הדרך חוסם את הפריטים המוקפצים.
פתרונות אפשריים:
א. כאשר מדובר בדפדפן internet explorer יש לגשת ל"כלים" >> "חוסם הפריטים המוקפצים" >> "בטל את חוסם הפריטים המוקפצים". (אם רק האפשרות "הפעל.." קיימת, משמע החוסם איננו פעיל).
ב. לעיתים גם לאחר סדר הפעולות הנ"ל, הצ'אט לא יעבוד ולכן עליכם לפעול כך:
יש להיכנס ל"כלים" >> "אפשרויות אינטרנט".
• "מחיקת קבצי cookie" >> "אישור"
• "מחיקת קבצים" >> מחק את כל התוכן הלא מכוון ( סמנו V )" >> "אישור".
• נקה היסטוריה.
• "מתקדם" >> "שחזר ברירת מחדל" >> "אישור".• תוכניות >> איפוס הגדרות אינטרנט (הורידו את ה V) >> אישור.
סדר פעולות זה יפתור תקלות רבות שקשורות במערכת, לא לשכוח לעשות הפעלה מחדש למחשב בסיום הניקיונות!
 

» רשימה שחורה

מה זה רשימה שחורה?

הרשימה השחורה זאת אפשרות לחסום מחברים מלפנות אליך. אין מה לעשות ולצערנו יש חברים אשר אינם מבינים רמזים או דחיות ולפעמים ישנם סתם מציקים. לכן, כשאינך מעוניין לקבל פניות מחברה מסוימת, כנס לכרטיסה ולחץ על תמונה חסום בחלק העליון השמאלי של כרטיסה וכך תוכל לחסום את החבר/ה מלפנות אליך.

כיצד ניתן להכניס חברה לרשימה השחורה?

במידה ואתה מעוניין להכניס חברה מסוימת לרשימה השחורה, עלייך להיכנס לכרטיסה וללחוץ על תמונה חסום שבחלק העליון השמאלי של הכרטיס.

כיצד ניתן להוציא חברה מרשימה שחורה?

להוצאת חברה מהרשימה השחורה עלייך להיכנס לכרטיסה. במקום כתיבת ההודעות יופיע הכיתוב "בחרת לחסום חברה זו בכדי לשחרר את החסימה - לחץ כאן", לחיצה עליו תוציא את החברה מהרשימה השחורה.

כיצד ניתן לראות את כל החברים שהכנסתי לרשימה השחורה?

את הרשימה השחורה ניתן לראות בתחתית רשימת "פנו אלי" או רשימת "נמצאים בקשר". כשאתה באחת מהלשוניות הללו, גלול את הדף כלפי מטה ובצד שמאל למטה יופיע הכיתוב "עבור לרשימה השחורה". לחיצה עליו תוביל אותך לכל החברים המופיעים ברשימה השחורה שלך.

» תמונות

כיצד מעלים תמונה לאתר?

דבר זה תוכל לעשות בצורה פשוטה על ידי לחיצה על הלשונית "כרטיסי האישי" ובחירת האופציה "פרופיל אישי". יפתח לך כרטיסך האישי כעת לחץ על "ערוך תמונות ווידאו" – כאן תוכל להעלות תמונות לכרטיסך האישי.
לחץ על העלאת תמונה. יפתח לך חלון בו עליך לבחור את התמונה שאתה רוצה להעלות מהמחשב האישי שלך. בחר את התמונה ולחץ על פתח/open. כעת יופיע לך הסימון "טוען תמונה". התאזר בסבלנות בעת שהתמונה עולה לאתר. בסיום, תוכל לראות בקטן את התמונה שהעלית. לחץ בתחתית המסך על "שמור שינויים".
שים לב: התמונה לא תופיע באופן מיידי לאתר. על מנת לשמור על אתר דיסקרטי נקי ואיכותי, התמונות עוברות אישור לפני. התמונות יפורסמו באתר, במידה ויהיו מתאימות, תוך יום עסקים אחד. גודל התמונה המירבי שניתן להעלות לאתר הוא MB5.

כיצד מוחקים תמונה?

עבור ללשונית "כרטיסי האישי" ובחר באופציה "פרופיל אישי". בדף שיפתח בחר באפשרות "ערוך תמונות ווידאו". כעת, בחר באופציה "מחיקת תמונה", הנמצאת תחת התמונה שאתה רוצה להסיר. יפתח לך מסך אזהרה שישאל אותך שוב אם אתה מעוניין למחוק את התמונה. לחץ על "אישור" והתמונה תימחק.

העליתי תמונה, ואני לא מצליח לראות אותה, למה?

התמונה מוגדרת בתור תמונה פרטית (לא גלויה לכולם, נשלחת רק למי שבוחרים). בכדי לראות את התמונות עליך לעקוב אחר ההוראות הבאות. היכנס ללשונית "כרטיסי האישי" ובחר באופציה "פרופיל אישי". כעת, לחץ על "ערוך תמונות ווידאו". בדף שתועבר אליו, העבר את הסימון מ-"תמונה פרטית" ל-"תמונה גלויה" ולאחר מכן לחץ על "שמור שינויים". שים לב, במקרה זה תמונתך תהיה גלויה בפני כל החברים באתר.

אינני מעוניין שכולם יראו את התמונה שלי, אלא מי שאבחר. כיצד עושים זאת?

היכנס ללשונית "כרטיסי האישי" ובחר באופציה "פרופיל אישי". כעת, לחץ על "ערוך תמונות ווידאו". בדף שתועבר אליו, העבר את ה-V ל-"תמונה פרטית" ולאחר מכן לחץ על "שמור שינויים". כעת, רק חברים אשר תבחר לצרף להם את תמונתך יוכלו לצפות בה.

כיצד ניתן לצרף תמונה פרטית להודעה?

ניתן לצרף תמונה פרטית להודעה בצורה קלה ומהירה על ידי סימון V  ליד השדה "תמונה" בשורה "+ צרף להודעה" שמופיעה מתחת למלבן בו אתה כותב את ההודעה.

שלחתי כמה תמונות, וכבר כמה ימים שלא אישרתם אותם, למה??

כנראה שהתמונות לא עמדו בתנאי השימוש של דיסקרטי, ולכן הן לא אושרו. התמונות שאינן מאושרות הן: תמונות בעירום מלא, תמונות נוף, תמונות של קטינים ותמונות בהם נמצא יותר מאדם אחד.

» כללי

מהו אתר דיסקרטי?

אתר דיסקרטי הוא אתר הכרויות למציאת קשרים דיסקרטיים ללא צורך בפירוק המסגרות הקיימות. דיסקרטי הוא אתר היכרויות לנשואים ונשואות, מימוש פנטזיות, חילופי זוגות, מפגשים חד פעמים ודיסקרטיים, ניהול רומנים וכל זה בדיסקרטיות מוחלטת. דיסקרטי מיועד למי שנמצא במסגרת זוגית, אך מחפש להוסיף לחייו מעט גיוון וריגוש מבלי לפרק, מבלי לאבד, מבלי לוותר. הרשו לעצמכם להתמלא בניחוחות חדשים, להכיר אנשים עם רצונות ותשוקות דומים לשלכם, להגשים את הפנטזיות הכמוסות שלכם ולתבל את החיים שלכם בטעמים מענגים ומספקים. דיסקרטי – זה המקום לרקוד על 2 חתונות מבלי לאבד את הטבעת.

מהו קהל היעד של האתר?

דיסקרטי מיועד למי שנמצא במסגרת זוגית, אך מחפש להוסיף לחייו מעט גיוון וריגוש מבלי לפרק, מבלי לאבד, מבלי לוותר.

כיצד אני שומר על ביטחוני באתר?

אנשים אינם תמיד מי שהם טוענים שהם. אתה תמיד צריך להיזהר כאשר אתה שולח פרטי התקשרות (כגון טלפון, כתובת בית וכו') ובמיוחד כאשר אתה קובע להיפגש עם אדם זר. אנו ממליצים לשוחח לפני כן באמצעים אחרים (דרך האתר ואח"כ בטלפון) ולא להיפגש מייד.
תמיד השתמש בכללי הבטיחות הבאים:
- לעולם אל תעביר או תשתף את הסיסמא שלך עם אף אחד.
- היה זהיר ברמת המידע שאתה בוחר לחלוק עם החברים באתר (לפחות בשלב ההתחלתי של ההיכרות).
- חסום מיידית ודווח על כל מי ששולח לך תכנים לא רצויים או לא הולמים.

כיצד אני שומר על פרטיותי באתר?

המוטו של אתר דיסקרטי הוא "בלי לפרק מסגרות". אי לכך, ישנם מספר אמצעים שיעזרו לך לשמור על פרטיותך.
- זכור לתייג את התמונה שלך בתור "תמונה פרטית". בצורה זו אף אחד לא יוכל לראות את תמונתך מבלי שתרצה בכך. רק חברים שתרצה שיראו את תמונתך יוכלו לראותה. ניתן להעביר את התמונה לתמונה פרטית דרך: כרטיסי האישי -> פרופיל אישי -> עריכת תמונות -> העברת ה-V ל-"תמונה פרטית".
- רכישת מנוי מאובטחת דרך כרטיס אשראי באתר – החיוב בכרטיס האשראי יופיע תחת השם "דלת הקסמים בע"מ".
- רכישת מנוי דרך הטלפון תופיע בחיוב הטלפון החודשי תחת השם "012 שירותים נוספים".

כיצד נרשמים לאתר?

להרשמה לאתר, לחץ על תמונה להצטרפות שבצידו השמאלי של דף הבית. תועבר לדף הרשמה מהיר ונוח.

» מנוי

מה ההבדל בין מנוי לחבר?

באתר שלנו ההרשמה היא כמובן חינם, ולאחר הליך ההרשמה הקצר עומדות בפנייך שתי אפשרויות:
1. מסלול חברים - כחבר, באתר פתוחות בפנייך אופציות החיפושים לסוגיהן, שליחת חיוכים, משחק מקדים וכדו', אך לא תוכל לקרוא הודעות הנשלחות אליך.
2. מסלול מנויים - לגלוש באתר עם מנוי, דבר המאפשר קריאת הודעות, פתיחת צ'אטים בינך לבין כל חבר, גישה חופשית למדור חילופי זוגות וכדו'...

מה מקבלים המנויים?

במסגרת השירותים הניתנים בחינם ב- דיסקרטי נכללים: הצטרפות כחבר/ה לאתר, אופציות החיפושים, שליחה של פניות ושליחת משחק מקדים וחיוכים.
מנויים באתר יכולים לצפות ללא הגבלה בפרטי התקשרות הנשלחים אליהם (מסר פרטי, תמונה פרטית, טלפון ודוא"ל) וגישה חופשית למדור חילופי זוגות. בתור מנוי תוכל ליצור קשר עם חברים שפנו אליך וכן לשלוח לחברים את פרטי ההתקשרות עימך ואלה יוכלו ליצור עימך קשר גם אם אינם מנויים באתר. המנויים ב- דיסקרטי מקבלים עדיפות גם במיקומם בתוצאות החיפוש שנערכות ע"י המשתמשים האחרים: שמם של המנויים יופיע לפני שמם של החברים באתר. מנויי דיסקרטי יזכו למבצעים מיוחדים והטבות בלעדיות.

כמה עולה מנוי?

מנוי תלת-חודשי - 372 ₪, 3 חודשים ב 124 ש"ח לחודש.

מנוי דו-חודשי - 289 ₪,  2 חודשים ב 145 ש"ח לחודש.

מנוי חודשי - 189 ₪ לחודש.

כיצד ניתן לרכוש מנוי?

מנוי ניתן לרכוש בדרכים הבאות:
א. רכישה מאובטחת באמצעות כרטיס אשראי דרך האתר. החיוב בכרטיס האשראי יופיע תחת השם "דלת הקסמים בע"מ".
ב. הפקדת מזומן בבנק הדואר למס' חשבון : 8444135 עבור "דלת הקסמים בע"מ". יש לשלוח באימייל את מספר אישור ההפקדה לכתובת:  support@descreti.co.il בציון שם ומס' חבר. חשוב לנו לציין שהפקדת המזומן הינה דיסקרטית לחלוטין ופרטיכם האישיים אינם נשמרים.
ג. צ'ק לפקודת "דלת הקסמים בע"מ" יש לשלוח בדואר בצירוף שם ומס' חבר באתר (בדף נפרד) ולשלוח לכתובת: ת.ד. 12629, איזור התעשיה הרצליה פיתוח, מיקוד 46733.

מתי אני מנוי מהמניין?

אם רכשת את המנוי דרך האתר באמצעות כרטיס האשראי - מיידית.
אם רכשת את המנוי דרך הטלפון - מיידית.
אם רכשת את המנוי ע"י הפקדת מזומן בבנק הדואר – מיד עם קבלת המייל על אישור ההפקדה.
אם רכשת את המנוי באמצעות המחאה - מיד עם קבלת ההמחאה.

האם ניתן לרכוש מנוי ללא כרטיס אשראי?

בהחלט, ישנן דרכים נוספות לרכוש מנוי:
א. הפקדת מזומן בבנק הדואר למס' חשבון : 8444135 עבור "דלת הקסמים בע"מ". יש לשלוח באימייל את מספר אישור ההפקדה לכתובת:  support@descreti.co.il בציון שם ומס' חבר. חשוב לנו לציין שהפקדת המזומן הינה דיסקרטית לחלוטין ופרטיכם האישיים אינם נשמרים.
ב. צ'ק לפקודת "דלת הקסמים בע"מ" יש לשלוח בדואר בצירוף שם ומס' חבר באתר (בדף נפרד) ולשלוח לכתובת: ת.ד. 12629, איזור התעשיה הרצליה פיתוח, מיקוד 46733.

האם זה בטוח להכניס את פרטי כרטיס האשראי לאתר?

הרכישה באתר מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר בעולם ועובדת בתקן האבטחה SSL. מערכת זו מצפינה את פרטי כרטיס האשראי כך שלא ניתן יהיה לעשות בו שימוש לא הולם.

מהו החידוש האוטומטי?

החידוש האוטומטי מאפשר לך לחדש את המנוי במחיר מוזל, וזאת בתום תקופת המנוי המקורי.

כדי לנצל את אופציית החידוש האוטומטי, יש לסמן V במשבצת החידוש האוטומטי בדף רכישת המנוי באתר. (בכל עת ניתן לבטל את אופציית החידוש דרך "כרטיסך האישי" באתר)

מהו היתרון בחידוש אוטומטי?

מנוי לחודש ימים עולה 189 ₪, בחידוש האוטומטי המחיר של חודש ימים כהמשך למנוי הוא זול יותר.

כיצד אני מוודא שלא יתחדש לי המנוי?

על מנת לוודא שמנויך לא יתחדש מעבר לתקופת המנוי עבור ללשונית "כרטיסי האישי" ובחר באופציה "חשבון אישי". תחת הכותרת "חשבוני האישי", הסר את ה-V מהשורה בה כתוב חידוש מנוי אוטומטי ולאחר מכן לחץ על "שמור שינויים".

הייתי מנוי ופתאום באמצע היום הסתיים לי המנוי, למה?

מנוייך הסתיים. המנוי מסתיים בדיוק באותה שעה בה הוא נעשה.